CEX Sells

Inspiratie voor merkwaardige Customer Experiences

16 april 2015 - CEX Sells

Inspiratie voor merkwaardige Customer Experiences

V&D, Blokker, Mexx, Halfords, Schoenenreus. Stuk voor stuk voorbeelden van gerenommeerde bedrijven die er niet meer in slagen klanten aan zich te binden. Volgens Beate van Dongen Crombags en Deborah Wietzes van VODW hebben deze bedrijven verzuimd te investeren in een onderscheidende customer experience. In hun boek CEX Sells tonen zij aan de hand van 36 inspirerende praktijkcases aan hoe andere bedrijven er wél in slagen succesvol te zijn, of het nu fysieke of digitale winkels betreft.

Het blijkt dat 9 ingrediënten cruciaal zijn voor een goede klantbeleving. Zijn we in staat om met de gegeven handvatten de klantbeleving van Vroom en Dreesman te verbeteren? Of is het voor hen echt te laat? Wat kunnen we ervan leren en hoe kunnen wij dit voor onze eigen organisaties toepassen?

De 9 ingrediënten, gaven meteen heel veel mogelijkheden en hiermee zijn wij met de Yellow Cats meteen aan de slag gegaan.